wtorek, 13 grudnia 2011

Pieczone nugetsy

Dziś dietetyczna lecz sycąca przekąska. Białe mięsko i chrupiąca skorupka. Syn zjadł ze świeżym chlebkiem posmarowanym masłem, ja z sałatą ze szczypiorkiem przyprawioną oliwą z oliwek i sokiem z cytryny. Jedna podwójna pierś okazała się za duża na dwie osoby, więc wieczorem pokroiłam nugetsy na kawałki i dodałam do sałatki. Pycha!

Pieczone nugetsy

podwójna pierś kurczaka
łyżeczka chrzanu
jajko,
pieprz ziołowy
płatki kukurydziane (corn flakes)

Mięso delikatnie rozbijamy i tniemy na paseczki. Posypujemy pieprzem, nacieramy chrzanem i odstawiamy na dwie godziny do lodówki. Płatki kukurydziane wrzucamy do woreczka i rozgniatamy wałkiem. Paski kurczaka moczymy w rozkłóconym jajku, obtaczamy w płatkach i układamy na wyłożonej papierem do pieczenia blasze. Pieczemy w 200 stopniach około 20 minut do zrumienienia.
Smacznego:)

10 komentarzy:

  1. Mój syn uwielbia nugetsy... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm - byłam na imprezie i gospodyni zaserwowała nam to danie. Tak mi smakowało, że prawie sama wszystko zjadłam z półmiska :) Teraz sobie zrobię w domku i zrobię poprawkę z rozrywki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Czy te nugetsy trzeba przewracać w piekarniku,żeby zrumieniły się z obu stron, czy po prostu zostawić je w piekarnik???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba przewracać-ładnie się rumienią z obu stron. Przynajmniej w moim piekarniku-zajrzyj więc po jakimś czasie, bo jednak co piekarnik, to piekarnik.
      I smacznego:)

      Usuń
  4. Dodatek chrzanu brzmi bardzo fajnie, muszę spróbować też wersji pieczonej- na pewno jest dużo zdrowiej:).

    OdpowiedzUsuń
  5. może mi ktoś na pisać czy potrzeba jakiś olej czy na sam papier wystarczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam papier do pieczenia wystarczy Piotrze.

      Usuń
    2. dziękuję wyszło świetnie tylko teraz posprzątać kuchnie

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...