piątek, 9 października 2009

Pasztet drobiowo-warzywny

Parafrazując zupę na winie (co się nawinie), to jest pasztet na winie. Może nie do końca, bo z myślą o nim nastawiamy rosół.
Jak się myśli o pasztecie? Do przyszłego rosołu wrzuca się więcej mięska i więcej warzyw.

Pasztet drobiowo-warzywny
Ja myśląc o pasztecie do rosołu wrzuciłam:
udko kurze
pierś kurzą
4 marchewki
2 pietruszki
kawałeczek selera
8 suszonych grzybków
1 por
przyprawy: sól, ziele angielskie, listek laurowy

Po ugotowaniu rosołu wyjęłam te cudowności, zmieliłam wraz z surową cebulą i 4 ząbkami czosnku. Dodałam jajko, sól, pieprz, ostrą paprykę. Wymieszałam, przełożyłam do blaszki i piekłam do zrumienienia.

Zalet takiego pasztetu jest mnóstwo: danie szybkie, chude, dietetyczne i z produktem ubocznym - aromatycznym rosołkiem. I jest pyszny:)

Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysl! Faktycznie teraz trzeba sie juz dogrzewac potrawami gotowanymi dluzej, pozytek i z rosolu i z zawartosci w nim gotowanej..zwykle marchewke wyjadam, gorzej z reszta wloszczyzny...wszystko mozna ulokowac w pasztecie a potem zjesc ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie.Pomysł prosty i całkiem dobry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygląda. napewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że nie tylko ja stosuję recykling w kuchni;) rosołek na jutro już ugotowałam, a pasztecik już się zapieka:) tym razem dodałam rozmoczonych w mleku płatków owsianych, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Jestem wielka fanką recyklingu:) Niby coś z niczego, a zawsze wychodzi coś zaskakującego.

      Usuń
  5. Ja pasztecik też dziś robiłam i....wyszedł znakomity:) Czekam na informację co wyszło z połączenia z płatkami:D

    miłej niedzieli,
    Asieńka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasztecik z płatkami wyszedł pyszny :) dla mnie idealny, bo staram się nie jeść chleba, więc wypełniacz płatkowy, daje uczucie sytości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile pasztecik ma kalorii ?? Dzięki za pomoc :) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcia nie mam:) Nie liczę kalorii.
      Ale gotowane mięsko, warzywka, tłuszcz został w rosole, więc niewiele:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...