wtorek, 23 lipca 2013

Koktajl pomarańczowy

Koktajl pomarańczowy nie jest gęsty. Jedyne zagęstniki - a jest ich niewiele - to otręby i siemię lniane. Łyżeczka cukru jest niezbędna - próbowałam:) Dodałam brązowy, który dodał fajnego aromatu. Sprawdziłam też z łyżeczką miodu - pycha! Wybór zostawiam Wam.

Koktajl pomarańczowy

szklanka świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
kubeczek jogurtu naturalnego (200 ml)
łyżeczka otrąb (dodałam pszenne)
łyżeczka siemienia lnianego
łyżeczka brązowego cukru

Wszystkie składniki wrzucamy do malaksera i po 30 sekundach koktajl gotowy.
Na zdrowie:)

Wersja na speedcooka:
szklanka świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy
kubeczek jogurtu naturalnego (200 ml)
łyżeczka otrąb (dodałam pszenne)
łyżeczka siemienia lnianego
łyżeczka brązowego cukru

Wszystkie składniki wrzucamy do naczynia miksującego i miksujemy: obroty-8, czas-30 sekund.
Na zdrowie:)

4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...