niedziela, 10 stycznia 2016

Racuchy serowe z malinami

Ludzie, jak długo mnie tu nie było!
I co mam powiedzieć? No co? Nie mam zielonego pojęcia :) Pani Praca, pan Czas, dziecię Życie. Pochłonięta szaloną codziennością jadłam oczywiście. Tego ostatniego mogłam nie pisać-przecież w innym wypadku by mnie tu już nie było!
Co się działo przez ten czas?
Rozszalały mi się zamówienia i zamieniły moją pracę w inną jakość. Tak jest o niebo lepiej.
Na rynku ukazała się moja druga książka. Tak też jest lepiej:) Za mną mnóstwo spotkań, podróży, poznanych ludzi, zebranych wrażeń i emocji.
I jeszcze nieco innych zmian. Jest dobrze :)

Za oknem wreszcie śnieg. Czekałam na niego jak dziecko. Pewnie zamieszczonym przepisem zupełnie temu zaprzeczę, bo wygląda na to, że zimę chcę przegonić, ale nic bardziej mylnego. Kocham maliny o każdej porze roku! A Wy?
A ten cukier puder nie przypomina przypadkiem troszkę zimy?:)

Przepis pochodzi z mojej drugiej książki i mam nadzieję, że sprawi Wam tyle przyjemności prostotą przygotowania, zwykłymi składnikami i przede wszystkim smakiem, co moim małym bohaterom. Smacznego!

Racuchy serowe z malinami
Pół kg twarogu
pół szklanki cukru
1 budyń waniliowy lub śmietankowy
4 jajka
3 łyżki mąki pszennej
cukier puder do posypania
maliny (świeże lub rozmrożone).

Do miseczki wrzucamy żółtka, ser, mąkę, cukier i budyń i miksujemy na gładką masę. Białka ubijamy na sztywną pianę, dodajemy do masy serowej i delikatnie mieszamy. Racuchy smażymy na maśle na rumiano, kładziemy maliny i posypujemy cukrem pudrem.



23 komentarze:

  1. NO 100 LAT CIE TU NIE BYLO !!! :). Dpbrze,ze już JESTES :*. Musze koniecznie sprobowac Twoich racuchów. Wiesz,jak Synek był maly, to robiłam mu tzw. placuszki-cyryluszki ;). Z serka danonka. I kiedy wyrosl i zaczelam je robic z serka Danio(racuchy-cyryluchy ;)), niestety - totalna klapa...Nie wiem, czy danonki i danio, to dwie rozne rzeczy, czy tez może zmienili skład,ale wychodzi mi niedosmażona ciapa w srodku, a spalenizna na zewnątrz...a tak nigdy nie było :(. Synek racuszki uwielbial, no i wiadomo - jajko można przemycić, nabial i te sprawy ;). Super sniadanie. Ale era placuszków się skonczyla, wiec mam nadzieje, ze kiedy zrobie wg.Twojego-Kajtkowego przepisu - wroci :) :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki Kochana! :) Nam posmakowały. Wypróbowane, z różnościami: czekoladą, dżemami wszelakimi, kremem karmelowym, bitą śmietaną, z truskawkami, zesmażoną żurawiną, oj więcej nie pamiętam :) Ja uwielbiam same placuszki na zimno-tylko trzeba je odpowiednio wcześnie schować ;)
      Buziaki dla Ciebie i Cyrylka. Daj znać, czy racuchy zaskoczyły :)

      Usuń
  2. Beautiful work, as always.
    ________________________
    Kristen Stewart HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  3. This was a really great read, appreciation for taking the time to put it together! Touched on some very good...

    OdpowiedzUsuń
  4. robię często z jabłkami , ale czas i na maliny - super

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/
    PS:Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Racuchy i gorąca kawa i mamy udaną kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 589e20e2574b0c8eb3689ceb203ca5f9
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your explanation, very good content. ce70d2c4d4c7fb58dc877eb76d8e7f73
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis. Takie racuszki doskonale by wyglądały na porcelanie Degrenne. Francuski Bestseller już dostępny w Polsce!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...