środa, 24 lipca 2013

Zielona jajecznica

Była jajecznica czerwona z pomidorami i bazylią, czas zmienić kolor:) Dziś na zielono. Uwielbiam smak natki - jest taki wiosenny. 
Jajecznica z natką jest troszkę na arabską nutę, więc dodałam szczyptę gałki muszkatułowej, ale to jak najbardziej opcjonalna wersja. Co ja się tu będę rozpisywać?! Przecież to tylko jajka i natka:)

Zielona jajecznica
1 porcja:
2 jajka
pół pęczka natki
sól i pieprz do smaku
ew. szczypta gałki muszkatułowej
odrobina masła do smażenia

Bez wymądrzania się:) siekamy natkę, rozkłócamy jajka, dodajemy przyprawy i natkę. Smażymy na odrobinie masła. Smacznego:)


9 komentarzy:

  1. Zielona to u mnie ze świeżym szczypiorkiem :-)
    Z pietruchą jeszcze nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze szczypiorkiem pycha! Czas an pietruchę Moniś:)

      Usuń
  2. A ja ostatnio wcinałam zieloną z bazylią. Pięknie mi się w tym roku rozrosła :)
    Ściskam Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja bazylia tez ma się dobrze w tym roku:) Choć na początku nieco marudziła;)

      Usuń
  3. Z pietruszką jeszcze nie próbowałam. Była ze szczypiorkiem, była ze szpinakiem... Muszę spróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham pietruszkę! Tak pięknie pachnie:) I cudnie smakuje oczywiście:)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...